Beoordelingen van Sushi 8 Oudewater

Recente recensies

5.0
Jasper
9 mei 2026
Jolanda
6 mei 2026

Was weer heerlijk genieten!!!

Jos
5 mei 2026

Heerlijke sushi op tijd gebracht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

David
3 mei 2026

Alles super alleen jullie vergeten steeds stokjes mee te geven.. Sushi was zalig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin
3 mei 2026

Prima op tijd bezorgd. Sushi ziet er goed uit en de smaak is prima.

Jaap
2 mei 2026
Carola
30 april 2026

Het was weer top de pokebowl.

Anita Slootjes
29 april 2026

Heerlijke sushi!!!

Robert
28 april 2026

De sushi was erg lekker en vers.

Anne-Marie
23 april 2026

Goed eten, keurig op tijd en vriendelijke bezorger.

Bart
13 april 2026

Was erg goed

Carola
2 april 2026

Het was weer erg lekker en goed verzorgd. Bedankt.

Jeroen
2 april 2026

Was heerlijk en keurig op tijd. Kom zeker terug 😉👍🏻

D.de Vor
1 april 2026

Was top

Leroy
28 maart 2026
Ruud
26 maart 2026

Heerlijk

Vos
22 maart 2026

Lekker en mooi bereid. Persoonlijk mag het met minder sauce en iets puurder qua sushi. Wat miste was de gember en de wasabi. Overall lekker gegeten en voor herhaling vatbaar.

JJ
21 maart 2026

We wilde het snel bezorgd krijgen en het werd super snel bezorgd en het was weerg lekker

Bert
21 maart 2026

Superlekker weer.

Ruud
21 maart 2026

heerlijk

Yo
15 maart 2026

Super sushi, vers produkten en een feestje om ervan te smullen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angela
28 februari 2026
Angelique
27 februari 2026

Heerlijke sushi! Een aanrader

Tom
26 februari 2026
Bas
25 februari 2026

Heerlijke sushi en bijgerechten, is al de zoveelste keer dat ik hier besteld heb en het is altijd verser dan vers. De Mixed sides, de Quality time box en de Student box zijn grote aanraders

Anne
23 februari 2026

Altijd keurig op tijd, houden rekening met wensen en een goede kwaliteit.

Gijs
23 februari 2026
Jaap de Wit
22 februari 2026
Jacoline
21 februari 2026

We hebben genoten van alles het was weer heerlijk!!!

Casper
20 februari 2026

Lekker en snel. Helemaal prima.

Ester
15 februari 2026

Was heel erg lekker!

Janine
15 februari 2026

Heerlijke verse sushi, ideaal om zo op halen!! Super!!,

Ruud De Jong
6 februari 2026
Anita
1 februari 2026

Het was weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jacqueline
1 februari 2026

Superlekkere sushi en ook nog gratis extra’s gekregen. 🍣 Aanrader!

Peter
1 februari 2026

Goede kwaliteit en lekker snel bezorgd

Jaap de Wit
31 januari 2026
ruud
24 januari 2026

weer erg lekker

Janssen
22 januari 2026
Riet
20 januari 2026

Heerlijk!

Bert Vermeij
17 januari 2026
Jaysen
17 januari 2026

Het was heel lekker alleen echt heel duur

Monique van der Vlugt
15 januari 2026

Lekker en vers zoals altijd! Heerlijk

Wendela
15 januari 2026

Genoten! Heerlijke verse sushi en super optijd klaar.

Koot
5 januari 2026

Rijst was beetje hard nog ben ik niet gewent van jullie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bart
4 januari 2026
v. Dejonghe
2 januari 2026

Lekkere Sushi, snel klaar!

Manon
30 december 2026

Super lekker wèèr ! Na een half uur nadat we hadden besteld afgehaald in onze woonplaats. Echt top!

Carola
27 december 2025

Lekker als altijd, deze keer pokebowl rijkelijke portie.

Piet Brouwer
26 december 2025

Gemakkelijk digitaal te bestellen. Bezorging op gewenste tijd.

Corine Geerlings
26 december 2025

Heerlijk gegeten, op tijd en keurig gebracht.

René van den Hoogen
26 december 2025

Zoals altijd TOP!!!

Astrid
21 december 2025

Het was weer heerlijk en netjes optijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jaap de Wit
21 december 2025
Ton Spaan
20 december 2025

Goed verzorgd

ruud
19 december 2025

Weer erg lekker, jammer dat de donderdag actie weg is.

Harold
19 december 2025

Netjes op tijd bezorg. Goede communicatie en heel lekker eten

Jo
15 december 2025

Mooie box vol heerlijke sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique Bongers
13 december 2025

Kei lekkere sushi, vers en snel bezorgd

Christine Splinyer
7 december 2025
ruud
5 december 2025

Was weer heerlijk

Henri van Zanten
4 december 2025

Echt geweldig wat een top sushi

Bert Vermeij
30 november 2025

De sushi - wij hadden de Favorite Box - was weer geweldig lekker. Heel gevarieerd, krakend vers. Supergoede sushi. Ondanks het bar slechte weer, toch op tijd bezorgd door een aardige bezorger.

Leroy
24 november 2025

Snel bezorgd en lekker eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
13 november 2025

Alles perfect, eten was goed en ook echt op de afgesproken tijd bezorgd. Top gedaan, zo hoort het!

Ruby
9 november 2025

Heerlijke sushi, ik bestel graag bij jullie. Het valt me wel op dat jullie heel regelmatig de prijzen verhogen. Een nigiri zalm is in één jaar van 1,75 gestegen naar 2,20 euro. Alle rolls zijn ook een stuk duurder. Jammer en daarom bestel ik nu wel minder.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

C
8 november 2025

Ik bestel hier vaker het eten is altijd goed de service fantastisch en het eten goddelijk!

Leroy
3 november 2025

Altijd op tijd en heerlijke sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Inge
2 november 2025

Het eten was lekker, vers, snel geleverd en goed qua portie grootte. Dit ervaren we vaak zo, dus blij met sushi eight Oudewater.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Olga
22 oktober 2025

Smaak prima! Op tijd klaar!

Jo
19 oktober 2025

Heerlijk vers bereide sushi, echte aanrader!!!

Marcel
16 oktober 2025

Heerlijk en vers bereid. Op tijd bezorgd door vriendelijk lachende bezorger.

Prima en lekker
14 oktober 2025
Geweldig
14 oktober 2025
Verheij
12 oktober 2025

Wat een slechte service! Beloofde bezorgtijd wordt niet waargemaakt, bij elke keer bellen wordt gezegd dat nog een kwartiertje duurt, na 2,5 uur zelf maar naar de zaak gereden om op te halen. De bestelling moest toen nog compleet gemaakt worden! Na 3 uur hadden we sushi thuis. Nooit meer !!

M.
11 oktober 2025

Te laat, maar qua smaak natuurlijk ongelofelijk lekker. Dat maakte het helemaal goed.

A.S
11 oktober 2025

Het was weer heerlijk. Kwaliteit is altijd top!!

Rietveld
11 oktober 2025

Sushi is top. Service en bezorging is nu voor de 2e keer een uur na aangegeven tijd. Als je belt worden er valse belovende gedaan en opgehangen voor je nog wat kan zeggen. Ronduit waardeloze service dus. Zoveel andere plekken waar je kan bestellen dus een volgende keer wachten niet waard!

Deb
11 oktober 2025

Weer heerlijk gegeten!

Albert Ponsioen
11 oktober 2025

Alles is even lekker, staat klaar als je het komt halen, dus echt heel fijn om deze optie om shushi af te halen zo in de buurt te hebben.

Bert Vermeij
11 oktober 2025

Top weer!

Jo
11 oktober 2025
A Scheel
11 oktober 2025

Was heerlijk en vlot bezorgd. Met de korting was het een eer om te bestellen. Op de bestellijst al aangegeven dat het handig zou zijn om de gerechten een nummer te geven om het zoeken makkelijker te maken net als bij de Chinees. Verder voor herhaling vatbaar

ruud
10 oktober 2025

Het was weer heerlijk

Ellen
9 oktober 2025

Zoals altijd superverse ingrediënten. Ze waren heerlijk. Snelle bezorging.

Sharon Plas
6 oktober 2025
Angelique
5 oktober 2025

Heerlijk gegeten, lekkere sushi 🍣

Dennis
5 oktober 2025

Kwaliteit was heel goed, we hebben er alleen 2 uur op moeten wachten helaas. De verwachte bezorgtijd was tussen 19.35-19-50, echter het kwam pas om 20.20 uur.

A Holdinga
28 september 2025

Altijd netjes op tijd en goede kwaliteit eten! Een echte aanrader!

Kamila
27 september 2025

Altijd perfect! Heerlijk. TOP sushi in de buurt✨

Anoniem
13 september 2025

Sushi was lekker. Had alleen aangeven geen vlees bij de sushi te willen toch wel gekregen, jammer

ruud
12 september 2025

Heerlijke sushi gegeten

Romy
11 september 2025

Pokebowl werd bezorgd zonder de bestelde saus. Meteen telefonisch contact opgenomen en excuses aangeboden gekregen. De saus zou nabezorgd worden, maar deze hebben wij helaas niet meer ontvangen. De pokebowl was overigens goed gevuld en verder prima van smaak.

Reactie van Sushi 8

goedeavond,Ik heb het meisje 3 X spicy saus gegeven en ze zei dat ze die al naar jou had bezorgd,maar ik weet niet waarom je die niet hebt ontvangen.

Jochem
7 september 2025

Heerlijke Poké Bowl die perfect bereid was. Snel bezorgd. Top!

Ilse
4 september 2025
Ton van Bommel
3 september 2025

Was weer helemaal lekker en prima.

Daniëlle
2 september 2025

Slechte bezorging! Een uur en 3 kwartier moeten wachten op ons eten terwijl het eigenlijk na 3 kwartier bezorgd zou worden!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wessel van Montfoort
31 augustus 2025

Eten was heerlijk! Alleen jammer dat het bij het verkeerde adres werd bezorgd waar de mensen niet thuiswaren, dus de buurvrouw van die mensen belde mij op dat mijn sushi waarschijnlijk een halfuur buiten heeft gestaan. Ik vind het prima als het lastig te vinden is, maar jullie hebben wel mijn nummer gewoon...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jos
31 augustus 2025

We waren erg verrast over de kwaliteit van jullie producten. Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joost
31 augustus 2025

Iets later bezorgd dan gepland maar dat mocht de pret niet drukken. Weer heerlijk genoten van alles. Thx!